Andrzej Tucholski

Andrzej Tucholski, psycholog biznesu i strateg komunikacyjny. Członek kadry Uniwersytetu SWPS. Twórca internetowy działający od ponad 15 lat, aktualnie docierający do ćwierć miliona odbiorców miesięcznie. Jeden z 30 najbardziej wpływowych blogerów w Polsce i jeden z 50 najbardziej kreatywnych w polskim biznesie. Po nocach - scenarzysta.

 

 

 

SZKOLENIA

Kreowanie wartościowej marki osobistej i efektywnego wizerunku.

Szkolenie z kreowania wartościowej marki osobistej używając podejścia narracyjnego i takiego komunikowania tej marki wizerunkiem, by realizowała założone cele. Szkolenie krok po kroku w jaki sposób zbudować markę osobistą zgodną z archetypami postaci narracyjnych, które każdy człowiek podświadomie zna i ich szuka w świecie. Ułatwia to szalenie pracę nad marką, ponieważ można uprościć ogrom działań i schematów dzięki sięgnięciu po gotowy "model" i jedyne co zostaje, to wyrzeźbić go do końca pod własne potrzeby. Później przychodzi pora powiedzenia światu o własnej marce przy pomocy wizerunku - tutaj z kolei sięgamy po klasyczne mechanizmy psychologiczne związane z percepcją i wywieraniem wpływu.

Jak pracować, by efekty były lepsze a nastrój poprawiony. (Da się!)

Szkolenie z mądrego zarządzania obowiązkami i czasem, by realizować założone cele w podanym terminie przy jednoczesnym dbaniu o własny dobrostan emocjonalny.
Dobry nastrój nie musi iść w parze z odpoczynkiem a ciężka praca nie musi iść w parze z irytacją. Wręcz odwrotnie - życie "puste" to w klasycznym, eudajmońskim ujęciu życie smutne, więc robienie czegoś ze swoim czasem leży u podstaw poczucia spełnienia i satysfakcji zawodowej. Niestety, kilka konkretnych błędów we własnej organizacji pracy potrafi zamienić taką drogę ku realizacji siebie jako człowieka w mękę i znienacka jedyne o czym marzymy, to weekend. A wcale tak nie musi być. Wystarczy te błędy naprawić, i każdy na tym zyskuje. Pracownik ma się lepiej, tak po ludzku. A pracodawca ma pewność, że robota będzie wykonana porządnie.

 

Jak tworzyć i utrzymywać wartościowe relacje biznesowe.

Szkolenie z takiego dbania o relacje międzyludzkie w biznesie, by uniknąć "oślizgłości" charakterystycznej dla wielu szkół relacyjnych a - po prostu - zbudować wartościowe kontakty. Bardzo dużo relacyjnych szkół biznesowych z lat 1980-2000 ma w sobie pewną zachodnią "oślizgłość", na którą klient jest dzisiaj ze wszech miar wyczulony. I dobrze - sztuczny uśmiech niemożliwie białych zębów nie powinien nam już nigdy więcej wcisnąć odkurzacza, bo nie po to robi się dzisiaj biznes. Czy istnieje zatem nowy sposób takiego zarządzania relacjami, by zbudować siatkę kontaktów, która przetrwa głośne i szumne realia internetu? Tak, jak najbardziej. Jest ona oparta o psychologiczne mechanizmy relacji międzyludzkich i czerpie z najlepszych praktyk biznesu i polityki.

 

Jak mówić, by ludzie cię słuchali - sztuka skutecznej komunikacji.

Szkolenie z takiego budowania narracji i występowania publicznego, by wywołać pożądane wrażenie i zostawić słuchacza z wybraną informacją.
Przemawianie do ludzi to sztuka w całości wywodząca się z psychologii. Umiejętne operowanie heurystykami, dobieranie odpowiednich zasad psychologii poznawczej do konkretnych etapów swojego przekazu, łączenie mowy ciała ze słowami - a także z coraz częściej towarzyszącą nam prezentacją ze slajdami! - to teraz umiejętności tak samo konieczne w miejscu pracy, jak do niedawna znajomość pisania na klawiaturze. Nie jest to jednak sztuka łatwa, ponieważ łatwo o sztuczność, a już na pewno łatwo o zaburzenie własnego komunikatu - czy to nudą wystąpienia, czy to źle dobranymi przykładami, czy to pokręconą kolejnością uzupełniania własnej narracji kolejnymi faktami. Można to poprawić przy pomocy skutecznej ramy wystąpienia scenicznego - a efekty będzie widać już od pierwszej próby.

 

0

KONTAKT: talents@showcentral.pl | +48 604 456 300